مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-18اقتصادي

افشین ملایی: بهترین راه پیش بینی آینده ورزش همگانی ساختن آن است


اگر نگاهی به عواقب و پیامد اقدامات و سیاست گذاری های امروز ورزش کشور بیاندازیم، بسادگی می توانیم با اصول اولیه آینده پژوهی و آینده نگاری، - آینده محتمل ورزش را ترسیم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی در سمپوزیوم ورزش همگانی در گام دوم انقلاب که امروز شنبه برگزار شد، تأکید کرد: نگاه ما به آینده ورزش همگانی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی است و در این نگاه باید عوامل موثر بر ورزش همگانی موثر را در نظر بگیریم،.

وی ادامه داد: افزایش مربیان، توسعه زیرساخت ها، افزایش حمایت های قانونی از ورزش همگانی و دیگر عوامل مرتبط باید در قالب یک پروژه علمی می توانند آینده های ورزش همگانی را ترسیم کنند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: تمرکز ما بر روی پیشران های موثر بر ورزش همگانی است، اگر پیشران ها احصاء شوند می توان آینده های ممکن ورزش همگانی کشور را مبتنی بر بازاریابی اجتماعی ترسیم کرد.

وی افزود: آینده ورزش همگانی جهان متاثر از فناوری های نوین دگرگون خواهد شد، این مسئله کشور ما را نیز در بر خواهد گرفت، باید در نظر داشت چگونه می توان با این تحولات فناورانه مواجه شد و از آنجایی که در بسیاری از حوزه ها دچار تاخر هستیم، فناوری می آید و در کشور ما آزمون می شود و رفتار مخاطب مورد بررسی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشین ملایی: بهترین راه پیش بینی آینده ورزش همگانی ساختن آن است

افشین ملایی: بهترین راه پیش بینی آینده ورزش همگانی ساختن آن است