مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-18پزشكي

ایزوله دو کشتی در خوزستان با دو تست مثبت / انتقاد از پوشش نامتوازن واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان ماه از پوشش کم واکسیناسیون در برخی شهرها خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پیش بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان ماه از پوشش کم واکسیناسیون در برخی شهرها خبر داد و گفت: عدم مشارکت مردم در این شهرها به دلیل باورهای غلط و ترس و نگرانی از دریافت واکسن است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (27 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در حال حاضر در استان خوزستان تنها چهار شهر شوشتر، ماهشهر، شوش و هندیجان در وضعیت قرمز قرار دارند و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی یا زرد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: روند مراجعه سرپایی و بستری به مراکز بهداشتی و درمانی کاهش یافته است به گونه ای که تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها از 10 هزار و 700 نفر در اوج پیک به 4 هزار و 165 نفر رسیده است.

میزان بستری ها نیز از 3 هزار بیمار در اوج پیک به یک هزار و 665 نفر کاهش یافته است که 460 نفر از این بیماران در بخش های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوله دو کشتی در خوزستان با دو تست مثبت / انتقاد از پوشش نامتوازن واکسیناسیون

ایزوله دو کشتی در خوزستان با دو تست مثبت / انتقاد از پوشش نامتوازن واکسیناسیون