مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-18پزشكي

پنج شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد


رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه پنج شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد،گفت: طارم و ایجرود در وضعیت زرد و زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

- بر لزوم تقویت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: طی روزهای گذشته زدن ماسک در استان کاهش یافته و این اصلاً خوب نیست.

وی با بیان اینکه شهرستان های ماهنشان، خدابنده، ابهر، خرم دره، سلطانیه در وضعیت نارنجی و طارم و ایجرود در وضعیت زرد قرار دارند، اظهار کرد: در حال حاضر شهر زنجان قرمز کرونایی است و طی روزهای آینده از این وضعیت خارج می شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: برای حفظ رنگ بندی شهرها از مردم درخواست می شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

حریری تاکید کرد: 43 مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می دهند و شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

وی افزود: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست و همچنان باید از دورهمی ها جلوگیری کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد، افزود: شرکت در مراسم ها ابتلاء را افزایش می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد

پنج شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد