مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-18سياسي

مراسم عزاداری محرم تأثیری در افزایش بیماران کرونایی نداشت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با ضرس قاطع اعلام می کنم که مراسم عزاداری محرم تأثیری در افزایش بیماران کرونایی نداشت.

- ، بهروز اکرمی ظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به برگزاری 2 مراسم برای اربعین که باید تفکیک لازم در خصوص آنها صورت گیرد، عنوان کرد: یکی اعزام زائرین به عراق است که مناسبات و الزامات خاص خود را می طلبد و دیگری برگزاری مراسم در استان است که باید ملاحظات لازم را اعمال کرد.

وی با بیان اینکه در 30 هزار نفر سهمیه اولیه، 11 موکب با 350 نفر به استان تعلق گرفت، گفت: مجوز اولیه اعزام 200 کامیون نیز صادر شده، اما در این خصوص سهمیه ای به استان مرکزی داده نشده است.

در سهمیه دوم نیز که 30 هزار نفر است، 566 نفر ثبت نام کرده اند که امیدواریم ویزای آنها نیز صادر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه خروج از کشور هوایی و ورود زمینی خواهد بود، باید از امروز پیش بینی های لازم در خصوص تعداد اتوبوس ها با رعایت ظرفیت محدود و پروتکل های بهداشتی انجام شود و در تأمین اتوبوس ها حتماً نظر دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شود وی ادامه داد: در برگشت زائرین مجدداً تست پی سی آر انجام می گیرد که با توجه به اینکه 566 شهروند و 350 نفر از موکب داران استان به عراق اعزام می شود، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری محرم تأثیری در افزایش بیماران کرونایی نداشت

مراسم عزاداری محرم تأثیری در افزایش بیماران کرونایی نداشت