مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-18سياسي

ضرورت شناسایی تهدیدات در شرایط کرونایی و پساکرونایی


استاندار قم با اشاره به جنبه های ناظر بر مسائل عاطفی و روحی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت شناسایی تهدیدات در شرایط کرونایی و پساکرونایی توسط صاحب نظران حوزه ودانشگاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاست مقابله ای با این پدیده را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل توجه ویژه بر تأثیر کرونا بر فعالیت های اقتصادی و سلامت مردم، ابعاد روان شناختی، اجتماعی و فرهنگی در تأثیر از این بیماری مغفول مانده، تصریح کرد: ورود و پیشتازی استان قم به موضوع عوارض اجتماعی ناشی از کرونا، با توجه به حضور علما و صاحب نظران دانشگاهی استان جای تقدیر دارد.

استاندار قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده در خصوص تأثیرات کرونا بر ابعاد زندگی اجتماعی افزود: رویکرد این گزارشات اکثراً تهدید محور است، در صورتی که باید به فرصت های ناشی از وجود این ویروس نیز اشاره داشت.

سرمست ادامه داد: با وجود غافلگیری ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور باید توجه داشت که استان قم در تدوین اکثر پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور نقش به سزایی داشته است.

وی با بیان اینکه در استان قم رویه مبتنی بر تبدیل این تهدید به فرصت بوده است، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا در استان قم، 3 بیمارستان امیرالمومنین، مادر و تنفسی ارتش تکمیل و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی تهدیدات در شرایط کرونایی و پساکرونایی

ضرورت شناسایی تهدیدات در شرایط کرونایی و پساکرونایی