مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-18اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار میوه و تره بار مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح نظارتی ویژه میوه و تره بار در میادین بار و خرده فروشان مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح نظارتی ویژه میوه و تره بار در میادین بار و خرده فروشان مشهد خبر داد.

بخشعلی بیاتی قله زو در این خصوص اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار میوه و تره بار در جهت اجرای برنامه های ابلاغی و سیاست ها و اهداف مورد نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت میوه و تره بار، رصد و پایش بازار این کالا در مشهد اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح نظارتی به مدت یک ماه از 20 شهریور ماه آغاز شده و با برگزاری گشت های مشترک بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بارفروشان و همچنین فروشندگان میوه وتره بار در سطح شهر مشهد به منظور بررسی بازار میوه و تره بار انجام می شود.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد : به منظور بررسی بازار میوه وتره بار از ابتداء سال 1400تا کنون در مجموع 13هزار و 224 واحد صنفی عمده فروش، خرده فروش، سردخانه ومراکز نگهداری میوه وتربار مورد بازرسی قرار گرفته است و در طی این مدت تعداد 754 مورد پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار میوه و تره بار مشهد

تشدید نظارت بر بازار میوه و تره بار مشهد