مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-18سياسي

پروژه های شهرداری شیراز باید پیوست های مختلف داشته باشد


نائب رییس شورای شهر شیراز، خواستار ارائه پیوست های مختلف برای طرح ها و پروژه های شهری شد و گفت: پیوست های مختلف با اهداف مشخص در پروژه های شهرداری مورد نیاز است تا در کنار کالبد پروژه ها، - ایسنا/فارس نائب رییس شورای شهر شیراز، خواستار ارائه پیوست های مختلف برای طرح ها و پروژه های شهری شد و گفت: پیوست های مختلف با اهداف مشخص در پروژه های شهرداری مورد نیاز است تا در کنار کالبد پروژه ها، به ابعاد دیگر نیز پرداخته شود.

سید احسان اصنافی شنبه 27 شهریور در بازدید از مرکز پژوهش های شورای شهر شیراز، بیان کرد: نیاز به تبیین مبانی علمی مسائل مختلف از جمله در حوزه مدیریت شهری احساس می شود که مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز باید در این عرصه پیشتاز باشد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در جهانی که تخصص، مهارت و توانمندی با دقت، تلاش و اندیشه عمیق همراه است برای داشتن شهری پویا و تحقق توسعه پایدار ناگریزیم دست یاری به سمت اندیشمندان و بزرگان علم و دانش دراز کنیم تا تصمیمات مرتبط با حیات شهر را کیفیتی در خور ببخشیم.

او با اشاره به عملکرد میزهای تحقیق و پژوهش در این مرکز، گفت: میزهای تخصصی در مرکز پژوهش های شورای شهر شیراز باید رونق گرفته و مسائل مبتلابه شهری را رصد، بررسی و تحقیق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری شیراز باید پیوست های مختلف داشته باشد

پروژه های شهرداری شیراز باید پیوست های مختلف داشته باشد