مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-18سياسي

جنس عزاداری بر امام حسین سیاسی است اما جناحی نیست/ اکنون با امواج ضلال مواجهیم


روزگاری بود که با کتب ضلال مواجه بودیم اما اکنون با امواج ضلال مواجهیم.

همانطور که امواج ضلال داریم، امواج هدایت هم داریم.

- به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی؛ هفتمین نشست از سلسله وبینارهای تخصصی حقوق و رسانه با عنوان رسانه ها و تعهد بر اقامه شعائر دینی توسط معاونت حقوقی و امور مجلس برگزار شد.

در این نشست مجازی آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد درس خارج فقه و اصول و ریاست انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه، حسین رضی هیأت علمی دانشگاه صداوسیما و سیداحمد حبیب نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی حضور داشتند.

حبیب نژاد در ابتدای این نشست مجازی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه گفت: واقعیت این است که تعظیم و اقامه شعائر دینی پیشینه قدیمی و ریشه دار در حوزه هویت ایرانی اسلامی دارد و بخشی از هویت ما آمیخته با شعائر دینی ماست و این شعائر است که مانع از خودبیگانگی ما می شود.

با توجه به تأثیری که رسانه ها در عصر فعلی دارند و مخاطبین متأثر از رسانه هستند، لازم است مشخص شود که رسانه ها در حکومت دینی و به صورت ویژه در جمهوری اسلامی ایران چه رسالتی بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، حق بر دینداری را داریم و اگر آن را یکی از حقوق شهروندی بدانیم، رسانه ها تعهدات و رسالت سنگینی در ارائه تصویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس عزاداری بر امام حسین سیاسی است اما جناحی نیست/ اکنون با امواج ضلال مواجهیم

جنس عزاداری بر امام حسین سیاسی است اما جناحی نیست/ اکنون با امواج ضلال مواجهیم