مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-18سياسي

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است


مسئول بسیج سازندگی فارس، فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف در مقابله با کرونا را تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید و عمل به فرمایش رهبری دانست.

- ایسنا/فارس مسئول بسیج سازندگی فارس، فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف در مقابله با کرونا را تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید و عمل به فرمایش رهبری دانست.

اسماعیل قزل سفلی شنبه 27 شهریور در دیدار با جهادگران و شورای جهادی ناحیه آباده طشک، ضمن بازدید از فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کره ای سرچهان و شهرک الزهرا ، تاکید کرد: باید برای رشد و توانمندسازی علمی و فرهنگی جهادگران برنامه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، قزل سفلی افزود: جهادگران به مردم که به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلاب هستند، خدمت رسانی می کنند بنابراین باید از جهات مختلف توانمند باشند.

مسئول بسیج سازندگی فارس همچنین حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه های جهادی در عرصه های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهر دانست و به فرموده رهبری مبنی بر اینکه فتح خرمشهرها در پیش است اشاره و این جمله را مصداقی برای فعالیت های جهادی اعلام کرد.

قزل سفلی برای تایید این سخن خود به بخشی از فعالیت های جهادگران در طول مدت مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: آیا حضور در میدان جهادگران و حل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است