مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-18سياسي

تسلیت جمعی از مسئولان اردبیل در پی درگذشت آیت الله موسوی


تعدادی از مسئولان استان اردبیل و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی جداگانه درگذشت نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

- ، در پی در گذشت آیت الله سیرفخرالدین موسوی ننه کران، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری جمعی از مسئولان استان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت این شخصیت وارسته را تسلیت گفتند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه روحانیون و مردم ولایتمدار استان اردبیل تسلیت گفت؛ درگذشت نماینده ادوار حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فهیم استان مقدس اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر، حضرت آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران موجب تأسف شد.

این جانب با نهایت تأثر و تالم، ضایعه فقدان ایشان را به حضور رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیون، اهالی شریف استان و بازماندگان شأن، تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته، علو درجات و برای داغ دیدگان، صبر جمیل مسالت می نمایم.

در پیام حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز آمده است؛ ارتحال مجاهد انقلابی، دانشمند محقّق و گرانمایه، نماینده محترم مردم شریف استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت جمعی از مسئولان اردبیل در پی درگذشت آیت الله موسوی

تسلیت جمعی از مسئولان اردبیل در پی درگذشت آیت الله موسوی