مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-18سياسي

بومی بودن یک مولفه استاندار آتی سمنان باشد/ ضرورت پیگیری مطالبات


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استاندار جدید سمنان باید مولفه هایی داشته باشد که یکی از آن ها بومی بودن است، گفت:انتظار پیگیری طرح های ملی را از استاندار آتی داریم.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با جمعی از خبرنگاران مرکز استان سمنان به میزبانی دفتر خود همزمان با ظهر شنبه، با بیان اینکه انتخاب استاندار آتی سمنان یکی از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان به آن توجه داشته باشند، تاکید کرد: همانطور که به نمایندگان استان نیز تاکید کردیم هر کسی شاخصه های بهتری را در اختیار داشت، باید به عنوان استاندار معرفی شود.

وی با بیان اینکه استاندار آتی باید مولفه هایی داشته باشد که بومی بودن یکی از آنها است، تاکید کرد: رفع مشکل آب یکی از مهمترین موضوعاتی است که استاندار آتی سمنان باید مد نظر خود قرار دهد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر استانداری که به استان سمنان می آید، باید طرح های ملی حوزه آب را مدنظر و آن ها را قبول داشته باشد تا بتواند آنها را پیگیری کند، بیان کرد: سمنان، گرمسار، شاهرود و… دارای مشکل آب هستند لذا باید مشکل آب را مد نظر قرار داد و به صورت جدی به آن تاکید کرد.

مطیعی با بیان اینکه رفع مشکل آب می تواند به ایجاد صنعت، اشتغال و توسعه منجر شود، گفت: استاندار آینده سمنان باید برای رفع مشکل کم آبی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی بودن یک مولفه استاندار آتی سمنان باشد/ ضرورت پیگیری مطالبات

بومی بودن یک مولفه استاندار آتی سمنان باشد/ ضرورت پیگیری مطالبات