مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-18سياسي

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است


مسئول بسیج سازندگی استان فارس فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف در مقابله با کرونا را تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید و عمل به فرمایش رهبری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل قزل سفلی در دیدار با جهادگران و شورای جهادی ناحیه آباده طشک و بازدید از فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کره ای سرچهان و شهرک الزهرا با تاکید بر اینکه باید برای رشد و توانمندسازی علمی و فرهنگی جهادگران برنامه داشته باشیم، اظهار داشت: جهادگران به مردم که به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلاب هستند، خدمت رسانی می کنند بنابراین باید از جهات مختلف توانمند باشند.

وی همچنین حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه های جهادی در عرصه های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهر دانست و به فرموده رهبری مبنی بر اینکه فتح خرمشهرها در پیش است اشاره و این جمله را مصداقی برای فعالیت های جهادی اعلام کرد.

وی برای تأیید این صحبت خود به بخشی از فعالیت های جهادگران در طول مدت مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: آیا حضور در میدان جهادگران و حل کردن مشکل ماسک در کمتر از 89 روز غیر از فتح خرمشهرهای جدید است یا در مصداقی دیگر هنگامی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که هر پرستار به 8 بیمار خدمت رسانی می کند، لذا کادر درمان خسته شده اند و حضور جهادگران در طرح همیار بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است

فعالیت جهادگران تبلوری از فتح خرمشهرهای جدید است