مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-18سياسي

ارسال سوخت به لبنان/عضویت ایران در شانگهای/شرایط زوار اربعین


ارسال سوخت به لبنان/ ایران و تاجیکستان/ عضویت ایران سازمان شانگهای از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- ارسال سوخت به لبنان/ ایران و تاجیکستان/ عضویت ایران سازمان شانگهای از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکنش یک روز شنبه پس از دیدار دوجانبه با امامعلی رحمان با بیان اینکه ارتباط با تاجیکستان از اولویت های سیاست خارجی ماست، تاکید کرد: برنامه ریزی مناسب برای استفاده از همه ظرفیت های دوکشور در راستای توسعه و تعمیق روابط از ضرورت هاست.

ظرفیت تجاری و اقتصادی که امروز بین ایران و تاجیکستان است قابل قبول نیست و حتماً این ظرفیت باید توسعه یافته و به یک مرحله قابل قبول برسد.

دیگر اخبار مرتبط را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

*** روز گذشته بیست و یکمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سران 12 کشور عضو و ناظر از جمله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد و در پایان این نشست سران سازمان شانگهای، سران 8 کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال سوخت به لبنان/عضویت ایران در شانگهای/شرایط زوار اربعین

ارسال سوخت به لبنان/عضویت ایران در شانگهای/شرایط زوار اربعین