مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-18سياسي

نقش مهم رسانه در تحقق جایگاه حرم سوم/سند جامع حرم شاهچراغ(ع) تدوین شود


تولیت حرم احمد بن موسی(ع)، رسانه را ابزار فرهنگی و اصلی کار حرم مطهر عنوان و اضافه کرد: رسانه ها در تحقق جایگاه حرم سوم نقش مهمی دارند و می توانند این مفهوم و جایگاه را در کشور و جهان اسلام مطرح کنند.

- نقش مهم رسانه در تحقق جایگاه حرم سوم/سند جامع حرم شاهچراغ(ع) تدوین شود ایسنا/فارس تولیت حرم احمد بن موسی(ع)، رسانه را ابزار فرهنگی و اصلی کار حرم مطهر عنوان و اضافه کرد: رسانه ها در تحقق جایگاه حرم سوم نقش مهمی دارند و می توانند این مفهوم و جایگاه را در کشور و جهان اسلام مطرح کنند.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری شنبه 27 شهریور در نشست هم اندیشی با خبرنگاران که به همت سازمان بسیج رسانه تشکیل شده بود، گفت: اگر بخواهیم سومین حرم اهل بیت(ع) به جایگاه اصلی خود برسد این مهم با کمک رسانه ها محقق می شود و برای اعتلای نام سومین حرم اهلبیت راهی جز همکاری با رسانه ها وجود ندارد.

او با اشاره به نقش رسانه ها در تعیین سرنوشت جوامع بشری، افزود: در عصر کنونی باید از تمام ظرفیت های رسانه ای استان استفاده شود و در این زمینه افرادی که مدعی انقلابی گری و ارزش های الهی هستند وظیفه سنگین تری نسبت به بقیه به دوش دارند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: جایگاه رسانه ها در جامعه همیشه جایگاه مهمی بوده به گونه ای که می توان از آنهابه عنوان چشم و چراغ جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم رسانه در تحقق جایگاه حرم سوم/سند جامع حرم شاهچراغ(ع) تدوین شود

نقش مهم رسانه در تحقق جایگاه حرم سوم/سند جامع حرم شاهچراغ(ع) تدوین شود