مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-18پزشكي

کمبود واکسن کرونا در کرمان نداریم


استاندار کرمان با اشاره به اینکه هیچگونه کمبودی در رابطه با واکسن و مراکز تجمیعی نداریم، گفت: افرادی که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده اند هرچه سریع تر اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان کرمان گفت: از همه مسئولانی که کمک کردند تا از این پیک سنگین و طولانی عبور کنیم، تشکر می کنم و اکنون باید دقت بیشتری را به کار بگیریم تا این روند نزولی را حفظ کنیم.

زینی وند اظهار کرد: اکنون که زمانی برای تنفس ایجاد شده است، رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران امکانات خودشان را مورد بازبینی قرار دهند تا اگر کمبودی وجود دارد آن را سریع برطرف کنند و هیچ گونه تزلزلی نباید وجود داشته باشد، هرگونه کوتاهی در این امر پذیرفته نیست.

وی ضمن تشکر از عاملان تسریع در روند واکسیناسیون گفت: اکنون هیچ گونه کمبودی در رابطه با واکسن و مراکز تجمیعی نداریم و همه افرادی که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده اند هرچه سریع تر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

استاندار کرمان برای تشویق مردم برای تزریق واکسن تصریح کرد: ائمه جمعه از تریبون های خودشان مردم را برای دریافت واکسن کرونا ترغیب کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

زینی وند ادامه داد: احتمالاً در آینده نه چندان دور طبق اعلام وزارت بهداشت ارائه برخی خدمات با ارائه کارت واکسن انجام خواهد شد و برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود واکسن کرونا در کرمان نداریم

کمبود واکسن کرونا در کرمان نداریم