مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18اقتصادي

افزایش صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران با وجود تحریم های آمریکا


خبرگزاری رویترز در گزارشی با استناد به اظهارات منابع مطلع و مقامات رسمی و آمار ارائه شده از سوی وزارت نفت و بانک مرکزی ایران، مطرح کرد که صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران با وجود اعمال تحریم های نفتی از سوی آمریکا افزایش داشته است و ایران را در موقعیت .

- خبرگزاری رویترز در گزارشی با استناد به اظهارات منابع مطلع و مقامات رسمی و آمار ارائه شده از سوی وزارت نفت و بانک مرکزی ایران، مطرح کرد که صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران با وجود اعمال تحریم های نفتی از سوی آمریکا افزایش داشته است و ایران را در موقعیت خوبی برای توسعه بازار فروش نفت خام و مواد نفتی اش در صورت لغو تحریم ها قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره صادرات بنزین ایران و تاثیر تحریم های آمریکا بر آن نوشت: منابع مطلع تجاری و برخی مقامات رسمی می گویند صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران در سال های اخیر عیلرغم تحریم های سخت آمریکا افزایش داشته است و ایران را در صورت لغو محدودیت های از سوی آمریکا، در موقعیت خوبی برای گسترش سریع بازار فروشش در آسیا و اروپا قرار داده است.

آمریکا در سال 2018 تحریم های را بر صنعت نفت و گاز ایران اعمال کرد تا منبع اصلی درآمد ایران را در پی اختلافی که با آن بر سر فعالیت هسته ای اش داشت، قطع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران با وجود تحریم های آمریکا

افزایش صادرات بنزین و مشتقات نفتی ایران با وجود تحریم های آمریکا