مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-18دانش

شرایط استفاده از خوابگاه های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد


با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، شرایط و نحوه درخواست خوابگاه های دانشگاه فردوسی مشهد در نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، شرایط و نحوه درخواست خوابگاه های دانشگاه فردوسی مشهد در نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.

دانشگاه فردوسی مشهد اطلاعیه ای در خصوص شرایط و نحوه درخواست خوابگاه های دانشجویی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است: بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری PhD که درس پایان نامه و رساله دارند، می رساند جهت درخواست خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 می توانند از تاریخ 1400/6/28 با مراجعه به پورتال دانشجویی، منوی امور دانشجویی، امور خوابگاه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

نکات قابل توجه: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به روزر شدن انتخاب واحد دانشجویان در سیستم سدف و سامانه اسکان، کلیه دانشجویان اعم از ساکنان فعلی و غیرساکنان که به مرحله پایان نامه یا رساله رسیده اند و واجد شرایط ضوابط پژوهشی آموزشی مطابق با انتخاب واحد نیم سال اول هستند، باید نسبت به ثبت درخواست از طریق پورتال دانشجویی اقدام نمایند.

بدیهی است درخواست های قبلی که در شهریور ماه در سامانه ثبت شده است، لغو و بلااثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استفاده از خوابگاه های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد

شرایط استفاده از خوابگاه های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد