مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-18پزشكي

50 درصد جامعه هدف استان کرمان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت بالای 18 سال استان که باید واکسن دریافت کنند را 2 میلیون 100 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 50 درصد این جمعیت یک نوبت و 25 درصد دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت بالای 18 سال استان که باید واکسن دریافت کنند را 2 میلیون 100 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 50 درصد این جمعیت یک نوبت و 25 درصد دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز 27 شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان از کاهش 50 درصدی بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: حداکثر بستری بیمارستان های استان اکنون 1000 نفر است که نیمی از آنها تست شان مثبت شده و مابقی به لحاظ علائم بالینی تحت مراقبت هستند.

وی از روند کاهشی موارد مرگ و میر و مراجعات سرپایی کرونا در استان سخن به میان آورد و بیان کرد: از امروز گروه های سنی 22 سال به بالا می توانند برای تزریق واکسن کرونا در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: اولویت تزریق واکسن با افرادی است که از طریق سامانه نوبت دریافت کرده باشند، اما در صورت شلوغ نبودن مراکز برای دیگر افراد هم تزریق صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد جامعه هدف استان کرمان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

50 درصد جامعه هدف استان کرمان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند