مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-18اجتماعي

هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است، گفت: زائران باید به استان های دیگری که این پرواز را دارند مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با مراسم اربعین گفت: عراق برای ایران سهمیه 60 هزار نفری را در نظر گرفته است که 30 هزار نفر برای عموم مردم و مابقی برای موکب داران در نظر گرفته شده است.

شمس الدینی اظهار کرد: برای استان کرمان تعداد یک هزار و 96 نفر سهمیه در نظر گرفته شده است و در زمانی که سامانه برای ثبت نام باز بوده 3 هزار و 587 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 136 نفر تأیید نهایی شدند.

وی افزود: 864 نفر از آنها با ارائه مدارک ثبت نامشان را قطعی کرده اند و برای صدور پاسپورت آنها اقدام شده است و 232 نفر جای خالی داریم که اگر این تعداد پر نشود این ظرفیت به استان های دیگر واگذار می شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: 633 نفر برای موکب ها از استان کرمان در نظر گرفته شده است که کارهایشان از تهران انجام می شود و اعزام آنها نیز از پروازهای تهران صورت می گیرد.

شمس الدینی با بیان اینکه رفتن به کربلا فقط از طریق هوایی مقدور است اظهار کرد: مردم به مرزها مراجعه نکنند ما درخواست پرواز از استان را داده ایم ولی اگر موافقت نکردند و افراد باید از استان هایی که این امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است

هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است