مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-18سياسي

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه شد


وزیر کشور در حکمی حسین مهدی زاده را به عنوان شهردار ارومیه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی حسین مهدی زاده را شهردار ارومیه منصوب کرد.

در متن حکم وزیر کشور که برای انتصاب شهردار ارومیه خطاب به حسین مهدی زاده صادر شده است، آمده است: به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1- 3- 1375 و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر ارومیه، جنابعالی را به سمت شهردار ارومیه منصوب می نمایم.

وزیر کشور در این حکم با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، از شهردار ارومیه خواسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهدافی، چون پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نماد های دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهر ها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیند ها و شناخت گلوگاه های فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن را محقق کند.

وحیدی همچنین از شهردار ارومیه خواستار تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری، رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه شد

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه شد