مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-18سياسي

تداوم سرمایه گذاری با محوریت موقوفات قم در سال 1400


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: سرمایه گذاری در موقوفات قم برای احیای بهتر و درآمدزایی افزون تر، از سال گذشته شروع شده و در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس اسکندری ظهر امروز در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تعداد موقوفات متصرفی و غیر متصرفی قم و رقبه های آنها، گفت: با احتساب مقابر علما و صلحا، 113 بقعه در استان وجود دارد و در طول روزهای مختلف سال، برنامه های مختلفی با محوریت این بقاع متبرکه و موقوفات در سطح استان قم اجرایی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اجرای امینانه نیت موقوفات در کنار حفظ عین موقوفات، مهمترین وظیفه سازمان اوقاف به شمار می رود، افزود: در دوره جدید مدیریتی سازمان، یکی از مباحث در این زمینه، سرمایه گذاری در موقوفات است تا با استفاده از ظرفیت های موجود، شاهد رشد عوائد موقوفات باشیم و به مبالغ اندکی که بابت اجاره به دست می آید اکتفا نشود.

وی نصب پنل های خورشیدی روی بام بقاع متبرکه را یکی از مصادیق این سرمایه گذاری ها دانست و ادامه داد: عوائد حاصل از فروش برق این نیروگاه ها، به همان بقاع تخصیص داده می شود؛ ضمن اینکه طرح های گوناگون دیگری در حوزه کشاورزی هم در دستور کار قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سرمایه گذاری با محوریت موقوفات قم در سال 1400

تداوم سرمایه گذاری با محوریت موقوفات قم در سال 1400