مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-18سياسي

چگونه ویزای اکسپو دبی بگیریم؟


سال 2020، پاندمی کرونا در سراسر جهان، مانع بزرگی بر سر راه برگزاری رویداد بزرگ اکسپو ساخت؛ بنابراین گرفتن ویزای اکسپو دبی و سفر به کشور امارات برای همه علاقمندان منتفی شد! - سال 2020، پاندمی کرونا در سراسر جهان، مانع بزرگی بر سر راه برگزاری رویداد بزرگ اکسپو ساخت؛ بنابراین گرفتن ویزای اکسپو دبی و سفر به کشور امارات برای همه علاقمندان منتفی شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، اما امسال اکسپو که سومین رویداد بزرگ دنیا نیز خوانده می‎شود، با تمِ ارتباط ذهن ها، خلق آینده از 28 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و تا 28 فروردین 1401 ادامه دارد.

این نمایشگاه که هر پنج سال یکبار برگزار می شود، یکی از طولانی ترین نمایشگاه های تاریخ و مناسب ترین فرصت برای آشنایی با تکنولوژی روز دنیا است.

اما طولانی بودن اکسپو دبی مزیت دیگری نیز دارد؛ فرصتی شش ماهه برای انجام اقدامات لازم یا همان تدارک ویزای اکسپو دبی جهت رفتن به کشور امارات متحده عربی و شرکت در این نمایشگاه! البته بهتر است تهیه بلیط و گرفتن ویزای اکسپو دبی به لحظاتی پایانی محول نشود و هر چه سریع تر برای انجام اقدامات لازم از آژانس های مسافرتی و موسسه های گردشگری معتبر کمک گرفت؛ در ادامه این مطلب شش آژانس برگزارکننده تور که می توانند در مسیر رسیدن به امارات و شرکت در اکسپوی دبی شما را یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ویزای اکسپو دبی بگیریم؟

چگونه ویزای اکسپو دبی بگیریم؟