مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-18سياسي

تزریق اعتبار به پروژه های اردبیل با سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان


مدیرعامل هلدینگ عمرانی بنیاد مستضعفان، تصمیم های اتخاذ شده جهت تزریق اعتبار به پروژه های اردبیل با سفر رییس بنیاد مستضعفان به این استان را تشریح کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل هلدینگ عمرانی بنیاد مستضعفان، تصمیم های اتخاذ شده جهت تزریق اعتبار به پروژه های اردبیل با سفر رییس بنیاد مستضعفان به این استان را تشریح کرد.

مجید شاهسواری 27 شهریور اظهار کرد: هلدینگ پایاسامان پارس متعلق به بنیاد مستضعفان به عنوان مجموعه ای از شرکت های فعال در حوزه عمرانی، در 3 پروژه فرودگاهی، سد سازی و احداث روسازی خط آهن میانه به اردبیل در استان اردبیل فعال است و در سفر 2 روزه رییس بنیاد مستضعفان به این استان، تصمیماتی برای انجام هرچه بهتر و سریعتر این پروژه ها توسط شرکت های بنیاد مستضعفان اتخاذ شد.

مدیرعامل هلدینگ پایا سامان با اشاره به پروژه عملیات احداث سازه سد عمارت با هدف آبرسانی به منطقه محروم گرمی توسط بنیاد مستضعفان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی، توسط شرکت ملی ساختمان در حال انجام است.

شاهسواری افزود: با توجه به مشکل منطقه در تامین منابع مالی برای تکمیل این سد، مقرر شد اعتباری معادل 100 میلیارد تومان به صورت فاینانس ریالی از سوی بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه و حل مشکل آب مردم محروم این منطقه تخصیص یابد و مرحله نخست آبگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار به پروژه های اردبیل با سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان

تزریق اعتبار به پروژه های اردبیل با سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان