مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-18اقتصادي

زیان دهی نیمی از سینماهای مستقل بریتانیا


55 درصد از سینماها همچنان با تمهیداتی چون فاصله گذاری اجتماعی فعال هستند و 43 درصد از سینماها نیز با نیمی از ظرفیت خود از مخاطبان میزبانی می کنند - اداره سینمای مستقل بریتانیا اعلام کرد که 47 درصد از سالن های سینمای این مجموعه در نتیجه تاثیرات منفی ناشی از شیوع کرونا با زیان دهی به فعالیت خود ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، از میان سینماهایی که در این مطالعه مورد بررسی و نظرسنجی قرار گرفتند، 31 درصد از صاحبان این سینماها مطمئن نیستند تا چه مدتی می توانند با این شرایط زیان دهی به فعالیت خود ادامه دهند، 24 درصد اعلام کرده اند که ناگزیر به کاهش پرسنل هستند، 38 درصد از این سینماداران اظهار کرده اند که نیازمند حمایت مالی برای جبران از دست دادن درآمدها هستند و 15 درصد از سینماها نیز هنوز بازگشایی نشده اند.

در این مطالعه با عنوان تاثیر ادامه دار کووید که از تاریخ 23 تا 31 آگوست 2021 و با نظرسنجی از 133 سینمادار مستقل در بریتانیا انجام شده، آمده است: سینماها در تلاش برای ایجاد توازن میان ایجاد شرایطی ایمن برای مخاطبان از جمله فاصله گذاری اجتماعی و اداره منطقی و به صرفه سینماها هستند.

55 درصد از سینماها همچنان با تمهیداتی چون فاصله گذاری اجتماعی فعال هستند و 43 درصد از سینماها نیز با نیمی از ظرفیت خود از مخاطبان میزبانی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان دهی نیمی از سینماهای مستقل بریتانیا

زیان دهی نیمی از سینماهای مستقل بریتانیا