مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-18بين الملل

ونزوئلا، راهگشای ایران برای عبور از دوران تحریم


یک کارشناس مسائل آمریکای جنوبی با اشاره به تحریم های موجود علیه ایران و ضرورت یافتن مقاصد جدید جهت داد و ستد اقتصادی می گوید، ونزوئلا به دلیل دارا بودن منابع خدادادی و ثروت طبیعی بسیار و نیز بازار مصرف چند میلیونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کاظم معتمدخواه، کارشناس مسائل آمریکای جنوبی در یادداشتی در این باره می نویسد: ایران کشور وسیعی است با تمدنی بزرگ که در طول سالهای متمادی توانسته مشکلاتی عظیم را پشت سر گذاشته و با اقتدار و سربلند همچون دماوند، راست قامت بایستد.

تاریخ گواه آن است که ما حملات بزرگی از لشگر اسکندر مقدونی تا قوم مغول، از حمله اعراب تا اشغال انگلیسی ها و جنگ 8 ساله با عراق را تجربه کرده ایم و هرگز زانو نزده ایم و حتی فرهنگ و منش خود را به آنها هدیه داده ایم.

اما این روزها، این شیر آرام گرفته بین سواحل خزر تا خلیج فارس و دریای عمان، درگیر مصائب سخت و مشکلات بزرگی است از خشکسالی و قهر طبیعی تا تورم و تحریم های ناعادلانه .

و در همه اینها آنچه این کشور را ایستاده نگه داشته، همت و تلاش مردمان آن بوده که نمی خواسته اند خللی در عزم فولادین آنها برای بقاء و توسعه کشورشان بوجود آید.

مطمئنا این روزگار نیز به پایان خواهد رسید و مشکلات برطرف می گردد اما سئوال اینجاست که برای حل این مشکلات، ما و مسئولین چه راهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا، راهگشای ایران برای عبور از دوران تحریم

ونزوئلا، راهگشای ایران برای عبور از دوران تحریم