مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18سياسي

تلاش دوباره برای احیا و تقویت فرایند اسلامی شدن دانشگاه ها


دبیرشورای اسلامی شدن دانشگاهها گفت: ما در تلاش دوباره برای احیا و تقویت فرایند اسلامی شدن دانشگاه ها، در سند دانشگاه اسلامی بازنگری انجام دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر طول دوران چهل و چند ساله انقلاب بوده یکی از کارهای شایسته ای است که مورد توجه این مجموعه قرار گرفته و جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

قطعاً تأمل و تحلیل فرایندهای مطلوب در تحقق دانشگاه اسلامی می تواند ما را در توفیق بیشتر و بهتر در راستای دستیابی به شاخص ها و مؤلفه های یک دانشگاه مطلوب اسلامی کمک کند.

وی ادامه داد: همان طور که مستحضرید در طی سال های گذشته بزرگان و اندیشمندانی در این مسیر برای تحقق این هدف تلاش کرده و زحمت کشیدند و جای پای بسیار مناسبی را به لحاظ عرصه سیاستگزاری و اسناد محقق کردند.

بزرگانی همچون مرحوم ایت الله مصباح یزدی و شخصیت هایی مانند دکتر گلشنی، دکتر حداد عادل و وزرای وقت که این حرکت به طور رسمی در سال 1376 انعقاد گردید و عملاً در آن سال بوسیله رییس جمهور دوران اصلاحات آنچه که پس از مذاکرات مفصل مصوب شد به عنوان سند اول دانشگاه اسلامی تصویب و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

دبیر شورای اسلامی‏ شدن دانشگاه ها افزود: ما در تلاش دوباره ای که برای احیا و تقویت فرایند اسلامی شدن دانشگاه ها و دستیابی به اهداف تعریف شده در سند اول شروع کردیم در سال 1386 این حرکت را با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دوباره برای احیا و تقویت فرایند اسلامی شدن دانشگاه ها

تلاش دوباره برای احیا و تقویت فرایند اسلامی شدن دانشگاه ها