مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18اقتصادي

کدام استارت آپ ها در رویداد پیوند و دمودی «استان آپ» در استان کرمان حضور داشتند؟


اولین رویداد دمودی «استان آپ» در استان کرمان با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 13 استارت آپ برگزار شد که طی آن این استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و نیاز های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، اسامی 13 استارت آپ حاضر در این رویداد و همچنین ویژگی های محصول فناورانه آنها به این شرح است:   استارت آپ آب وکود  استارت آپ آب وکود اولین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که محصول خود را با عنوان سنجش از راه دور (تصاویر ماهواره ای و پهپادی) و سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) برای کاهش مصرف کودها و سموم شیمیایی در زمین های کشاورزی معرفی کرد.

ویژگی این محصول این است که با استفاده از سنجش از راه دور (تصاویر ماهواره ای و پهپادی) و سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) ، موجب کاهش مصرف کودها و سموم شیمیایی در زمین های کشاورزی و همچنین سبب کاهش هزینه ها، عملکرد بهتر محصول و کاهش آلودگی منابع، آب، خاک و هوا می شود.

سرمایه مورد نیاز این استارت آپ 500 میلیون تومان است.

  استارت آپ سرو استارت آپ سرو دومین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان طراحی و ساخت سنسور رطوبت سنج NIR آنلاین معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استارت آپ ها در رویداد پیوند و دمودی «استان آپ» در استان کرمان حضور داشتند؟

کدام استارت آپ ها در رویداد پیوند و دمودی «استان آپ» در استان کرمان حضور داشتند؟