مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-18ورزشي

تیم های کبدی همدان به مسابقات کشوری اعزام شدند


رییس هیأت کبدی استان همدان از دعوت داوران استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: تیم های کبدی آقایان و بانوان استان نیز به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

- سید مصطفی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور داوران همدانی در مسابقات کبدی قهرمانی کشور، اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب داوران استان در مسابقات مختلف این دعوت دور از انتظار نبود.

وی ادامه داد: حامد اسلامی داور بین المللی و فائزه آقامحمدی داور درجه 2 کبدی استان از سوی فدراسیون برای قضاوت دعوت شده اند که برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

رییس هیأت کبدی استان همدان با اشاره به اقدامات هیئت کبدی بیان کرد: هیئت در طول سال جاری برای دانش افزایی و حفظ آمادگی داوران چند دوره آموزشی مربیگری و داوری را برگزار کرده است.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص عملکرد داوران و تیم های منتخب استان، تصریح کرد: در مسابقات آتی تلاش خواهیم کرد تعداد بیشتری از داوران استان به مسابقات ملی و بین المللی دعوت شوند.

موسوی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از 26 شهریورماه آغاز شده و به صورت متمرکز به مدت یک هفته در حال برگزاری است افزود: تیم های آقایان و بانوان همدان در گروه یک و با کردستان، کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های کبدی همدان به مسابقات کشوری اعزام شدند

تیم های کبدی همدان به مسابقات کشوری اعزام شدند