مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-18اقتصادي

علی وحدت : هدف از برگزاری «استان آپ» توسعه خدمات و عدالت در توزیع آن است


طی دو سال و نیم اخیر نزدیک به 180 میلیارد تومان مصوبات صندوق نوآوری برای استان کرمان بوده که در حال پرداخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در آیین اختتامیه اولین رویداد استان آپ در کرمان با بیان اینکه امروز شرکت های برخوردار است که امیدواریم باعث ارتقای کار جوانان و افراد دارای ایده و تخصص شود.

وحدت با اشاره به اینکه در رویداد استان آپ کرمان 13 تیم استارت آپی ایده های کسب وکار و تقاضای سرمایه خود را مطرح کردند، گفت: صندوق نوآوری جذب سرمایه برای این 13 استارت آپ را پیگیری می کند.

  وی با اشاره به حمایت های صندوق نوآوری از کسب وکارهای فناورانه در استان کرمان، گفت: ما  طی دو سال و نیم اخیر نزدیک به 180 میلیارد تومان برای استان کرمان مصوبه داشته ایم که در حال پرداخت است.

صندوق پژوهش و فناوری کرمان نیز به عنوان عامل صندوق نوآوری از شاخصه هایی است که به پیشرفت حوزه علم و فناوری در استان کمک می کند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای 260 شرکت فناور و 65 شرکت دانش بنیان است، گفت: مقرر شده است برای حمایت مالی از این شرکت ها، فراتر از پرداخت تسهیلات جعاله و خط اعتباری، نیازهای مالی پارک علم و فناوری استان کرمان را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی وحدت : هدف از برگزاری «استان آپ» توسعه خدمات و عدالت در توزیع آن است

علی وحدت : هدف از برگزاری «استان آپ» توسعه خدمات و عدالت در توزیع آن است