مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18پزشكي

39 درصد نهاوندی ها واکسینه شدند


تا امروز 39 درصد جامعه هدف در نهاوند واکسن کرونا دریافت کرده اند و در این شهرستان بیش از 80 هزار دُز واکسن تزریق شده است.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز 39 درصد جامعه هدف در نهاوند واکسن کرونا دریافت کرده اند و در این شهرستان بیش از 80 هزار دُز واکسن تزریق شده است.

علی احسان خیشوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان تأکید دارند زمانی می توانیم جامعه ای ایمن در مقابل بیماری کرونا داشته باشیم که 70 درصد مردم واکسینه شده باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهاوند تا امروز بیش از 80 هزار دُز واکسن در نوبت اول و دوم برای گروه های هدف تزریق شده است که عدد بالایی است ولی کافی نیست، ادامه داد: 39 درصد جامعه هدف در نهاوند واکسن دریافت کرده اند و روند واکسیناسیون توسط همکاران ما ادامه دارد.

خویشوند با اشاره به اینکه برای عبور از پیک احتمالی کرونا در آبان ماه نیازمند مشارکت شهروندان در طرح واکسیناسیون هستیم، یادآوری کرد: مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص عوارض واکسن توجه نکنند چون همه واکسن های استفاده شده مورد تأیید هستند.

وی با تأکید براینکه از شهروندان درخواست داریم طبق گروه های شغلی پرخطر و گروه های سنی اعلام شده توسط وزارت بهداشت به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن تزریق کنند، اظهار کرد: تأکید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 درصد نهاوندی ها واکسینه شدند

39 درصد نهاوندی ها واکسینه شدند