مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18اجتماعي

ناجا: مرزهای چهارگانه زمینی برای زائران ایرانی اربعین بسته است


پلیس در هیچ یک از مرزهای کشور خدمات گذرنامه ای به زوار ایرانی اربعین ارائه نمی دهد و افرادی که به این مرزها مراجعه می کنند، راهی جزء بازگشت به شهرهای خود نخواهند داشت.

- پلیس در هیچ یک از مرزهای کشور خدمات گذرنامه ای به زوار ایرانی اربعین ارائه نمی دهد و افرادی که به این مرزها مراجعه می کنند، راهی جزء بازگشت به شهرهای خود نخواهند داشت.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: مرزهای چهارگانه زمینی برای زائران اربعین بسته است و مردم فریب شایعات، اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی را نخورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد مرکزی اربعین، مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق بسته بوده و به زوار ایرانی اجازه سفر به عراق از این مرزها داده نخواهد شد.

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن اشاره به برخی شایعات منتشره در فضای مجازی گفت: مردم عزیز فریب شایعات، اخبار و تصاویر منتشره در فضای مجازی را نخورند.

وی با اشاره به نحوه سفر زوار ایرانی به عراق در شرایط کنونی اظهار داشت: برابر توافقات نهادهای ذیربط با دولت عراق، زائران از طریق مرزهای هوایی و مشروط به تزریق واکسن کرونا می توانند برای شرکت در مراسم اربعین به آن کشور سفر کرده و لازم است 72 ساعت قبل از سفر نیز تست PCR منفی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا: مرزهای چهارگانه زمینی برای زائران ایرانی اربعین بسته است

ناجا: مرزهای چهارگانه زمینی برای زائران ایرانی اربعین بسته است