مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18اقتصادي

انرژی مهمترین مشکل سیمان کشور/ 110 هزار تن سیمان عرضه شد


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین با بیان اینکه انرژی یکی از مهمترین مشکلات صنعت سیمان است، گفت: در صورت تأمین انرژی، روند افزایشی تولید سیمان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عسگری صبح شنبه در پایان سفر یک روزه به شاهرود و بازدید از شرکت سیمان این شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از کارخانه های پیشرو در زمینه سیمان تأمین، کارخانه سیمان شاهرود است در واقع هم در مسائل فنی و هم در دیگر موضوعات به نوعی الگویی برای سیمان کشور محسوب می شود و با مدیریت فعلی مسیر خوبی را پیش رفته است، تاکید کرد: این بازدید به مثابه الگوها سازی در راستای قیاس کارخانه های سیمان کشور صورت گرفته و در این مسیر بنا بر این است که مسائل و مشکلات جانبی برای ماه ها و سال های آتی رصد و پیش بینی راهکار شود.

وی با بیان اینکه تدابیر خوبی اندیشیده شده تا مسیر خوبی را برای شش ماهه دوم سال 1400 تبیین و برای سهام داران منافع خوبی کسب شود، ابراز کرد: یکی از اهداف این بازدید تأمین زیرساخت خوب برای شرکت سیمان در آینده است تا بتوانیم شاهد سرمایه گذاری جدید و اقداماتی باشیم که بر روی بهره وری تأثیر داشته باشد.

انرژی بر روی بهره وری تأثیر گذاشته است مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی صنعت سیمان، موضوع انرژی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی مهمترین مشکل سیمان کشور/ 110 هزار تن سیمان عرضه شد

انرژی مهمترین مشکل سیمان کشور/ 110 هزار تن سیمان عرضه شد