مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18پزشكي

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به متولدین 1378 رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز امکان نام نویسی متولدان 1378 و قبل از آن ساکن هرمزگان در سامانه واکسیناسیون فراهم شده است.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز امکان نام نویسی متولدان 1378 و قبل از آن ساکن هرمزگان در سامانه واکسیناسیون فراهم شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (27 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بنابر اعلام وزارت بهداشت، از امروز امکان نام نویسی متولدان 1378 و قبل از آن ساکن هرمزگان در سامانه واکسیناسیون فراهم شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه افرادی که در این گروه سنی قرار دارند برای واکسینه شدن علیه کرونا در سامانه اینترنتی salamat.

gov.

ir نام نویسی کنند، تصریح کرد: پیش از این امکان نام نویسی برای متولدان 1370 و ماقبل فراهم بود.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون روستانشینان بالای 18 سال هم در هرمزگان چندروزی است آغاز شده و روستاییان بالای 18 سال در روستاهای با جمعیت کمتر از 500 نفر علیه کرونا واکسینه می شوند و از این هفته هم قرار است این اقدام در روستاهای بزرگ ادامه یابد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، شهرستان میناب به عنوان تنها شهر قرمز هرمزگان از وضعیت قرمز خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به متولدین 1378 رسید

واکسیناسیون کرونا در هرمزگان به متولدین 1378 رسید