مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18پزشكي

24 درصد جمعیت گلستان به طور کامل واکسینه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 48 درصد جمعیت گلستان دوز اول واکسن کرونا و 24 درصد هم دوز اول و دوم را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در استان شاهد هستیم و طی دو هفته اخیر بیمارستان ها به حالت طبیعی برگشته و عمل های جراحی هم آغاز شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری از دو هزار نفر به 465 بیمار رسیده و روز گذشته 6 فوتی کرونایی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه واکسیناسیون علی رغم تلاش ها در حوزه بهداشت و درمان، فراز و نشیب هایی را در استان شاهد بودیم ولی طی دو هفته اخیر حجم خوبی واکسن وارد گلستان شده است و به طور میانگین روزانه 20 الی 22 هزار دوز واکسن در استان تزریق می شود.

فاضل اضافه کرد: در بسیاری از شهرستان ها مانند مینودشت و بندرگز حدود 70 درصد جمعیت واکسن کرونا دریافت کرده و در گرگان این عدد 49 درصد است.

وی بیان کرد: در گمیشان، آق قلا و مراوه تپه استقبال خوبی از واکسن نشده و کمتر از 35 درصد جامعه هدف واکسن دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در مجموع 900 هزار دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده که 600 هزار تومان در مرحله اول بوده است.

فاضل گفت: 48 درصد جمعیت استان دوز اول واکسن کرونا و 24 درصد هم دوز اول و دوم را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 درصد جمعیت گلستان به طور کامل واکسینه شدند

24 درصد جمعیت گلستان به طور کامل واکسینه شدند