مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-18سياسي

دفاع مقدس در نقشه مهندسی فرهنگی فارس به عنوان راهبرد مستقل دیده شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خواستار لحاظ شدن موضوع دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد مستقل در نقشه مهندسی فرهنگی استان شد.

- سعید کوشکی جهرمی شنبه 27 شهریور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس به تشریح ویژه برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و با یادآوری اینکه دفاع مقدس بخش اصلی انقلاب اسلامی است و باید به صورت یک موضوع اصلی مورد بهره برداری قرار گیرد، تاکید کرد: این موضوع باید در کار به صورت مستقل دیده شود نه اینکه ذیل موارد دیگر باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: تمام هستی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به دست آمده و لذا نباید ذیل برنامه های دیگر قرار داده شود.

کوشکی از رونمایی کتاب فارس در دفاع مقدس در این ایام خبر داد و با یادآوری اینکه فارس نخستین استانی است که چنین اقدامی را انجام می دهد اضافه کرد: در فارس 270 هزار ایثارگر، 42 هزار جانباز و 15 هزار شهید و بیش از 2 هزار و 200 آزاده سرافراز داریم که سربلندی امروز ما حاصل رشادت های این عزیزان است.

او با بیان اینکه در دفاع مقدس موضوع حفظ آثار از جمله موزه ها، یادمان های شهدا، دانشنامه دفاع مقدس و موارد دیگری حائز اهمیت است، ادامه داد: 90 درصد برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در فارس با همراهی سپاه فجر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس در نقشه مهندسی فرهنگی فارس به عنوان راهبرد مستقل دیده شود

دفاع مقدس در نقشه مهندسی فرهنگی فارس به عنوان راهبرد مستقل دیده شود