مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-18اقتصادي

مدیران توجهی به ورزش کارکنان ندارند


رییس کمیته ورزش کارکنان هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه یکی از عوامل عدم ترویج ورزش بین کارکنان را بی توجهی مدیران دستگاه های اجرایی و ادارت مختلف به این مسئله دانست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته ورزش کارکنان هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه یکی از عوامل عدم ترویج ورزش بین کارکنان را بی توجهی مدیران دستگاه های اجرایی و ادارت مختلف به این مسئله دانست.

مجتبی گردکانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کمپین ایران تندرست در کرمانشاه در خصوص ورزش مشاغل، اظهار کرد: منابع انسانی هر کشوری روند توسعه اقتصادی و اجتماعی آن را تببین می کنند، براین اساس دستگاه های مختلف تلاش می کنند تا با برنامه ریزی در حوزه های مختلف این سرمایه ها را حفظ و آن را تقویت کنند.

وی افزود: یکی از راه های تقویت و ارتقاء میزان راندمان کاری و بهره وری از منابع انسانی ترویج ورزش و سوق دادن آنها به سمت ورزش است.

رییس کمیته ورزش کارکنان استان کرمانشاه اضافه کرد: درصوتی که کارمندان و کارکنان دستگاه های مختلف به طور متوسط روزانه حدود 20 دقیقه ورزش کنند، این مسئله می تواند تاثیرات روحی، روانی، جسمی و اجتماعی خوبی برای آنها به همراه بیاورد و در برخورد مناسب با مراجعین، تحمل سختی کار، صبور بودن، افزایش استقامت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران توجهی به ورزش کارکنان ندارند

مدیران توجهی به ورزش کارکنان ندارند