مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-18فناوري

اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون برطرف شد


مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت که ناشی از اختلال فنی در شبکه فیبرنوری مخابرات بود، کاملا برطرف شده است.

- ، اظهار داشت: صبح امروز وزارت بهداشت از قطعی شبکه اینترنت مخابرات در تهران خبر داد که با پیگیری های انجام شده این مشکل به سرعت برطرف شد و هم اکنون اوضاع به حال نرمال بازگشته است.

وی با اینکه قطعی اینترنت مخابرات در تهران ناشی از یک اشکال فنی در شبکه فیبرنوری بوده است، اظهار داشت: به محض اعلام مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و اطلاع یافتن مخابرات از مشکل به وجود آمده، تلاش برای حل مشکل آغاز شد و ظرف 15 دقیقه مخابرات اختلال را برطرف کرد.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان اینکه هم اکنون شبکه دسترسی اینترنت مراکز واکسیناسیون کاملاً پایدار بوده و در حال سرویس دهی است، گفت: اپراتورهای ارتباطی تمهیدات ویژه ای برای پیشگیری از قطعی و اختلال در شبکه اندیشیده اند و مراکز پشتیبانی آنها نیز فعال است و به ندرت ممکن است که برخی اختلالات خارج از این روال پیش بیاید که به سرعت تیم فنی اپراتورها اشکال به وجود آمده را برطرف خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صبح امروز مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، در اطلاعیه ای با اعلام اینکه شبکه وزارت بهداشت توسط شرکت مخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون برطرف شد

اختلال اینترنت مراکز واکسیناسیون برطرف شد