مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18دانش

برنامه دانشگاه آزاد برای استقبال از نودانشجویان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی،با ابلاغ دستورالعمل استقبال از نودانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که در هفته آخر مهر ماه، مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در هر واحد برگزار می شود.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی،با ابلاغ دستورالعمل استقبال از نودانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که در هفته آخر مهر ماه، مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در هر واحد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزاد جهان بین دستورالعمل استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی 1401-1400 را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها ابلاغ کرد و بر اساس این دستورالعمل، باید ستاد استقبال از نودانشجویان زیر نظر شورای فرهنگی و به ریاست معاون فرهنگی و دانشجویی و با حضور نمایندگان بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، تشکل های دانشجویی، کانون های فرهنگی و نشریات دانشجویی و هیئات مذهبی در تمامی واحدهای دانشگاهی به منظور برنامه ریزی برای نحوه استقبال از دانشجویان تشکیل شود.

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود، به همراه خانواده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت (حضوری/مجازی)، متناسب با نظر کمیته ملی مبارزه با ویروس کرونا در هر واحد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه آزاد برای استقبال از نودانشجویان

برنامه دانشگاه آزاد برای استقبال از نودانشجویان