موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18اقتصادي

پاییز و زمستان امسال مشکل کم آبی نخواهیم داشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: باتوجه به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پاییز خشک و کم آب، بر اساس تدابیر پیش بینی شده ضمن مدیریت مصرف مشکلی در حوزه تامین آب نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مشکل کم آبی همیشه در تابستان بیش از هر زمان دیگری شدت می گیرد و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کند.

کاهش فشار و قطعی آب در اوج گرما موجب کلافگی مردم در فصل تابستان است که خوشبختانه تابستان امسال با اضافه شدن خطوط و راه های جایگزین این مشکل تا حد زیادی مرتفع شد.

اما علام خبری مبنی بر در راه بودن پاییزی خشک و بی آب در روزهای اخیر سبب شد نوعی نگرانی برای پاییز و زمستان پیش رو برای مردم به همراه بیاورد.

  در این راستا با مدیرعامل آبفا شیراز گفتگویی انجام دادیم.

  بهمن بهروزی، در این باره گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته با افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب، اصلاح شبکه و انجام اصلاحاتی در نحوه توزیع مشکلی ایجاد نخواهد شد.

  وی افزود: انتقال آب از فاز اول خط دوم درودزن به شیراز، افزایش چاه ها و بهره برداری از آب های زیرزمینی و وارد مدار شدن چاه های جدید ضمن مدیریت مصرف ما را با مشکلی در پاییز و زمستان رو به رو نخواهد نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز و زمستان امسال مشکل کم آبی نخواهیم داشت

پاییز و زمستان امسال مشکل کم آبی نخواهیم داشت