مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-18سياسي

2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: بیش از دو هزار و 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا غریبی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ است که باید تلاش کنیم به خوبی معرفی و ارزش های آن به نسل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ما سرتاسر حماسه بوده است افزود: در ابتدای جنگ قوای نظامی ما قابل مقایسه با دشمن نبود ولی عناصری همچون ایمان و اعتقادات رزمندگان موجب فتوحات بزرگی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه هنوز هم در حال دفاع هستیم اضافه کرد: حملات دشمنان تمام نشده است بلکه در عرصه های فرهنگی و اعتقادی همچنان درگیر مبارزه هستیم.

وی جبهه فرهنگی و رسانه ای را در پیشانی عرصه دفاع دانست و ادامه داد: باید در این عرصه پرقدرت حضور داشته باشیم و هرگز از ترفندها و دسیسه های دشمنان که دائم در هر حال تغییر است غافل نشویم.

تجلیل از 12 هزار پیشکسوت دفاع مقدس سرهنگ غریبی خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس ستاد استانی به ریاست استاندار و دبیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با عضویت دستگاه های لشکری و کشوری تشکیل شده و این ستاد به صورت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود

2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود