مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-18اقتصادي

معرفی انواع یخچال و فریزر صنعتی


یخچال و فریزر صنعتی یکی از تجهیزات و لوازم اصلی و کاربردی رستوران ها، آشپزخانه ها، کترینگ ها، فودکورت ها، فست فودها، هتلها، اداره ها، کافی شاپ ها، - سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر پروتیینی ها و قصابی ها می باشد که برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها در دمایی خاص از آن استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تجهیزگستر خاورمیانه، یخچال و فریزر صنعتی مواد غذایی و خوراکی ها را برای مدتی طولانی نگه می دارند، تازگی آنها را حفظ می نمایند و از تغییر رنگ، مزه و شکل آنها جلوگیری می کنند.

این نوع از یخچال ها و فریزرها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند و حجم ها و ظرفیت های گوناگونی دارند.

یخچال و فریزر صنعتی نسبت به یخچال و فریزر خانگی مصرف انرژی بیشتری دارند و دارای کمپرسورهایی با کارایی بالا و گرم کننده هایی ضد برفک هستند.

یخچال صنعتی که به آن یخچال بالای صفر نیز گفته می شود، با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی، دما را پایین می آورد و فضا را سرد می کند تا از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند و آنها را مدت زمان بیشتری سالم و تازه نگه دارد.

این یخچال ها دارای 2 نوع می باشند که عبارتند از: یخچال صنعتی ایستاده یخچال صنعتی ایستاده یا عمودی، دارای درب شیشه ای یا فولاد ضد زنگ می باشد و می تواند تک درب، دو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی انواع یخچال و فریزر صنعتی

معرفی انواع یخچال و فریزر صنعتی