مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-18سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: اصولگرایی از حقیقت اصلی خودش فاصله گرفته است


آیت الله فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: گاهی یک آقایی می گوید من چون در این انتخابات نقش داشتم باید یک پستی در فلان جا به من بدهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، از روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در دیدار ائتلاف سراسری فرهنگیان گفت: مکتب اهل بیت (ع) هدف از زندگی را کاملاً برای انسان تبیین می کند، به انسان نشاط و انرژی می دهد و نماد و ظهور و بروز آن هم در حضور در میدان های بسیار سخت مانند دفاع مقدس یا در شهدای مدافع حرم مشهود است.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی هدف انقلاب را فهمیدن مکتب اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: دفاع از اهل بیت، تبیین مکتب اهل بیت و خدمت به مکتب اهل بیت اصلی ترین هدف انقلاب است.

وی یکی از شاخصه های اصول گرایی را تبیین مکتب اهل بیت (ع) دانست و گفت: اصولگرایی اگر بر این شاخص باشد واقعاً اصولگرایی است؛ اما اگر بر این شاخص نباشد این اصولگرایی نیست، این شاخص فقط بحث معنویت و فرهنگ نیست بلکه گروههای سیاسی باید به فکر این باشند که جوان ها و مردم را به سمت کارآفرینی سوق بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وقتی ما سراغ مکتب اهل بیت (ع) برویم، تشویق ایشان به امر تجارت را می بینیم؛ ادامه داد: ما از مسؤولان این سؤال را داریم که آیا بورس تجارت است؟ آیت الله فاضل لنکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: اصولگرایی از حقیقت اصلی خودش فاصله گرفته است

آیت الله فاضل لنکرانی: اصولگرایی از حقیقت اصلی خودش فاصله گرفته است