مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-18سياسي

رییسی: از اعطای دکترای افتخار تشکر می کنم اما عنوان طلبگی را ترجیح می دهم


سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان با تشکر از اهدای دکترای افتخاری دانشگاه ملی تاجیکستان به وی گفت: برای بنده عنوان طلبگی حوزه های علمیه بر هر عنوان دیگری برتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در ادامه برنامه های سفر به تاجیکستان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه ملی این کشور حضور یافت.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع اساتید و دانشجویان با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط بین دانشگاه های تاجیکستان با دانشگاه های کشورمان خاطرنشان کرد: امروز یکسری کامل از تجهیزات نانوتکنولوژی از سوی ایران به دانشگاه ملی تاجیکستان اهدا شد و زمینه پذیرش دانشجو از تاجیکستان نیز در دانشگاه های ایران کاملا فراهم شده است.

رییس جمهور افزود: دانشگاه های ایران در رشته های فنی و مهندسی، پزشکی و علوم انسانی به پیشرفت های بسیار خوبی در تراز جهانی دست یافته اند و آماده ایم تجربیات خود در این زمینه را در اختیار تاجیکستان و دیگر کشورهای همسایه قرار دهیم.

رییس جمهور همچنین با تشکر از اهدای دکترای افتخاری دانشگاه ملی تاجیکستان به وی گفت: برای بنده عنوان طلبگی حوزه های علمیه بر هر عنوان دیگری برتری دارد.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه منطقه ما مهد علم، فرهنگ و تمدن است، گفت: وقتی تاریخ منطقه را مرور می کنیم به اسامی اندیشمندان، ادیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: از اعطای دکترای افتخار تشکر می کنم اما عنوان طلبگی را ترجیح می دهم

رییسی: از اعطای دکترای افتخار تشکر می کنم اما عنوان طلبگی را ترجیح می دهم