مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-18فناوري

تعداد 549 روستای کردستان به اینترنت پرسرعت مجهزند


مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان گفت: تاکنون تعداد 549 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز هستند.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج،  با اشاره به تغییر ساختار مخابرات از سال 88 و تحولات حوزه مخابرات اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری در قالب انعقاد قرارداد پوشش اینترنتی و موبایل و توسعه اینترنت را به اپراتور دیگری واگذار کرده است.

وی یادآورشد: از آنجا که مخابرات دستگاه حاکمیتی نیست و کار نظارتی در این حوزه وجود ندارد، در حال حاضر شرکت مخابرات مسولیت اصلی توسعه نقاط روستایی را عهده دار نیست.

حکمت با اشاره به شیوع کرونا و نیازمندی مردم به فراهم شدن بسترهای ارتباطی و مخابراتی بویژه اینترنت دیتا بویژه در روستاهای دورافتاده اظهارکرد: علیرغم اینکه شرکت مخابرات در این زمینه مسولیتی ندارد اما در راستای انجام مسولیت اجتماعی خود خدمات قابل توجهی به روستاها ارایه کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان تصریح کرد: در سایه خدمات مخابرات تاکنون تعداد 548 روستای استان به اینترنت پرسرعت مخابرات مجهز شده است.

حکمت افزود: شرکت مخابرات کردستان هر جا سرمایه گذاری کلان انجام داده است علیرغم اینکه جزو وظایف این شرکت نبوده و هر جا امکانات زیرساختی فراهم بوده خدمات اینترنتی در استان ارایه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 549 روستای کردستان به اینترنت پرسرعت مجهزند

تعداد 549 روستای کردستان به اینترنت پرسرعت مجهزند