مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-18بين الملل

نماینده حزب الله لبنان در تهران: با انتقال سوخت ایران تحریم لبنان شکسته شد


عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله لبنان در ایران، به جماران گفت: من به عنوان شاهد این ارتباط درازمدت بین حزب الله و جمهوری اسلامی ایران می گویم که هیچ روزی و در هیچ مقطع سیاسی، - پایگاه خبری جماران: در روزهایی که روابط ایران و لبنان به واسطه انتقال سوخت کشورمان به عروس خاورمیانه باز هم در رسانه ها کنار یکدیگر قرار گرفته، در دفتر حزب الله در تهران مهمان عبدالله صفی الدین نماینده این جنبش در کشورمان، بودیم.

مصاحبه را از ابتدای مأموریتش در ایران شروع کردیم؛ از زمانی که حزب الله لبنان در تهران دفتر نداشت و با آمدن او دفتر حزب الله در تهران راه اندازی شد.

در این مصاحبه که با پاسخ های کوتاه، صریح و بی تعارف صفی الدین همراه بود، سپس از جزییات فعالیت های حزب الله و کمک های دولت جمهوری اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه به آنها و نوع این کمک ها پرسیدیم؛ از صادرات اخیر سوخت به لبنان گفتیم و در آخر هم یادی از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر محتشمی پور کردیم.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با عبدالله صفی الدین را در ادامه می خوانید: آقای صفی الدین! لطفا برای مخاطبان ما خودتان را معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی به عنوان نماینده حزب الله لبنان به ایران تشریف آورده اید و مسئولیت دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حزب الله لبنان در تهران: با انتقال سوخت ایران تحریم لبنان شکسته شد

نماینده حزب الله لبنان در تهران: با انتقال سوخت ایران تحریم لبنان شکسته شد