مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18دانش

به مرگ زنده شدن هم حکایتی است عجیب


شادروان دکتر زهرا استادزاده، عضو هیئت علمی فقید وزارت علوم یکی از چهره­ های نام آشنای حوزه ترویج برون­ مرزی زبان و ادبیات فارسی است که فعالیت های او در کرسی های زبان فارسی ایران در دانشگاه های خارج از کشور نباید هیچ گاه فراموش شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند گفت: شادروان دکتر زهرا استادزاده، عضو هیئت علمی فقید وزارت علوم یکی از چهره­ های نام آشنای حوزه ترویج برون­ مرزی زبان و ادبیات فارسی است که فعالیت های او در کرسی های زبان فارسی ایران در دانشگاه های خارج از کشور نباید هیچ گاه فراموش شود.

محمدامین ناصح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز 27 شهریورماه، سالروز درگذشت استاد شهریار در 27 شهریور سال 1367 شمسی است که متعاقباً با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ملی شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: زبان فارسی از گنجینه­های فرهنگی بشر در حوزه وسیعی از تمدن­های کهن محسوب شده و از گذشته­های دور، بستر انتقال دانش و فرهنگ بشری، به ویژه در دوره­های شکوفایی فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی در بخش­های زیادی از این کره خاکی بوده است.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: جهانیان بر این نکته معترف اند که زبان فارسی، حامل ارزش ­های والای انسانی، اخلاقی و عرفانی است و در عصر حاضر که دنیای جنگ تمدن­هاست، ضرورت پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مرگ زنده شدن هم حکایتی است عجیب

به مرگ زنده شدن هم حکایتی است عجیب