مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-18فناوري

راهنمای تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت 8 پرو


یکی از مشهورترین و محبوب ترین گوشی های برند شیائومی در سال 2019، به طور قطع گوشی نوت 8 پرو نام دارد که همچنان نیز به عنوان یک میان رده محبوب شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، این گوشی در ماه اوت سال 2019 برای اولین بار عرضه شد و توانست با مشخصات خوب خود از جمله تراشه Mediatek Helio G90T (دوازده نانومتری) با هشت هسته پردازنده و نیز پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4، دوربین 4 گانه 64+8+2+2 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خود، مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

تاچ ال سی دی Note 8 Pro، بخشی از صفحه نمایش LCD این گوشی است که به فشار خارجی حساس بوده و از آن برای تعامل کاربران با گوشی نوت 8 پرو استفاده می شود.

این قطعه که همراه lcd ارائه می شود، یک قطعه کاملاً حساس و نازک است که به همین علت، معمولاً با ضربات فیزیکی و مشکلات سخت افزاری شدید، به راحتی کارایی خود را از دست می دهد.

در ادامه می خواهیم کمی بیشتر راجع به این مشکل بپردازیم؛ بنابراین با ما همراه باشید تا راجع به قیمت تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت 8 پرو و مشخصات آن صحبت کنیم.

مشخصات تاچ ال سی دی نوت 8 پرو به طور خلاصه در مورد مشخصات تاچ ال سی دی نوت 8 پرو می توان به نکات مختلفی اشاره نمود که از آن جمله باید گفت: شیائومی در این گوشی از پنل های صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است که باتوجه به رزولوشن آن، کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

راهنمای تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی نوت 8 پرو