مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-18اقتصادي

169هزارتن کالا از بندر امام خمینی(ره) به آذربایجان غربی حمل شد


رییس اداره حمل و نقل کالا راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان مرداد ماه سال جاری 169 هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

- اظهار کرد: با توجه به انباشت کالاهای اساسی مانند ذرت دامی، سویای دامی، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی (ره) و لزوم تسریع حمل آن به استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی تمام شرکت های حمل و نقل استان را موظف به ارسال ناوگان و اعلام آمار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان کرده که شرکت ها بر این اساس اقدام و آمار به صورت مرتب ارسال شد.

وی با بیان اینکه در مقاطع حساس و ازدیاد انباشت کالا از ظرفیت ناوگان راهداری تحت مالکیت نیز بهره گرفته شده است، افزود: بر اساس آمار تا پایان مرداد ماه سال جاری 169 هزار تن انواع کالاهای اساسی با 7 هزار سفر و توسط بالغ بر 2400 دستگاه وسایل نقلیه سنگین از بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

شکاری اضافه کرد: با توجه به فراهم کردن امکان صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی (ره) دو شرکت حمل و نقل کالا استان اقدام به این کار کردند که بر این اساس 70 فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل کالای استان و 17 فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

169هزارتن کالا از بندر امام خمینی(ره) به آذربایجان غربی حمل شد

169هزارتن کالا از بندر امام خمینی(ره) به آذربایجان غربی حمل شد