مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-18پزشكي

انجام عمل تعبیه پیس میکر دوحفره ای برای نخستین بار در کاشان


رییس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از انجام نخستین عمل تعبیه پیس میکر (ضربان ساز) دوحفره ای برای کودک 11 ساله در بخش فوق تخصصی آنژیوگرافی این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، ابوالفضل شجاعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای نخستین بار عمل تعبیه پیس میکر دوحفره ای در کاشان انجام شد، اظهار کرد: این بیمار به علت مشکل مادرزادی در سیستم هدایتی قلب در سن 5 سالگی عمل تعبیه پیس میکر (ضربان ساز) یک حفره ای را انجام داده بود ولی به علت عدم کارایی دستگاه پیس میکر و ایجاد علائم قلبی به این مرکز مراجعه و با تشخیص پزشک معالج بیمار، عمل تعویض و تعبیه پیس میکر دو حفره ای انجام شد.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه عمل تعویض و تعبیه پیس میکر دوحفره ای شرایط زندگی بهتر و عملکرد بالاتر قلب را برای بیمار محیا می کند، تصریح کرد: این مرکز با داشتن تجهیزات و امکانات به روز، توانایی پذیرش و سرویس دهی به بیماران عزیز با مشکلات قلبی را دارد.

وی ضمن تشکر از  منوچهر ضیافت متخصص قلب و عروق و فوق تخصص الکتروفیزیولوژی، ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی یک مرکز دولتی و آموزشی است و به علت فعالیت اساتید متخصص و فوق تخصص قلب و عروق اقدامات درمانی متنوع شامل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق قلبی اورژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل تعبیه پیس میکر دوحفره ای برای نخستین بار در کاشان

انجام عمل تعبیه پیس میکر دوحفره ای برای نخستین بار در کاشان