مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17اقتصادي

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند


معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی اراک از سفر کاردار سفارت مالزی به استان مرکزی خبر داد.

- سعید بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به دعوت رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک، کاردار سفارت کشور مالزی در ایران آقای محمد نظام حلیمی به همراه رایزن اقتصادی سفارت آقای حسام الدین محمد آسپار به منظور آشنایی با ظرفیتها و توانمندی های واحد های تولیدی صنعتی استان  مرکزی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادر کنندگان به استان مرکزی سفر می کند.

وی با بیان این مطلب که این سفر به منظور بررسی راهکارهای استفاده از موقعیت های تجاری اقتصادی و سرمایه گذاری مالزی انجام میشود گفت با توجه به اینکه مالزی یکی از کشورهای هدف صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان مرکزی محسوب میشود تلاش بر این است تا گامهای موثری در جهت افزایش تعاملات فی مابین برداشته شود.

وی افزود: بازاریابی و بازارسازیبرای اعضای زیر مجموعه خود و واحد های تولیدی صنعتی استان مرکزی از سیاستهای اتاق بازرگانی می باشد.

بیگ زاده در مورد برنامه های این سفر دو روزه گفت: بازدید از چند واحد تولیدی صنعتی در زرندیه، مامونیه و ساوه و دیدار با مدیران واحد های تولیدی صنعتی شهرستان ساوه و همچنین بازدید از واحد های تولیدی صنعتی در اراک و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند